Szukaj na tym blogu

środa, 11 września 2013

Druga strona...

... czyli małe wprowadzenie. :)


 Mam na imię Ewelina i będę prowadzić tego bloga. Chociaż stworzyłam go dla siebie, jako odskocznię od moich codziennych obowiązków, mam nadzieję, że przyniesie on coś wartościowego innym. 


 Mam (jeszcze) 22 lata i mimo, że studiuję już na 2 roku studiów magisterskich, właściwie nic nie dawało mi trwałej przyjemności. Nie mogłam znaleźć czegoś co mogłabym robić. By praca nie była tylko obowiązkiem a przyjemnością. Nic nie potrafiło długo pozostać w moim sercu. Oprócz czytania... To jedyna rzecz, która nie opuszcza mnie od najmłodszych lat. Dopiero niedawno przeszło mi przez myśl, że rzeczywiście świat książek jest tym w którym wolę się obracać. A praca z książkami dawałaby mi przyjemność.

 Czytam dużo i chętnie. Obracam się wśród różnych książek. Teraz głównie wśród tych naukowych, choć szukam zawsze wolnej chwili by móc poczytać coś lżejszego. Nie ograniczam się co do gatunków, choć przez jakiś już czas króluje u mnie fantasy. Może dlatego, że rzeczywiście przenosi mnie z tej szarej rzeczywistości na drugą stronę lustra.

 Będę zamieszczać tu różne informacje o książkach, moje "recenzje" i inne różności z książkami w tle. Jeśli się to komuś spodoba - to się cieszę, jeśli nie..., cóż to jego sprawa. nie każdy lubi to samo. 

 Więc jeśli ktoś nie lubi czytać książek to zawsze może znaleźć wiele innych ciekawszych stron i blogów, i nie tracąc czasu na "hejtowanie", nacisnąć po prawej u góry taki ładny krzyżyk ;)


1 komentarz:

  1. Wiem, że będę tu zaglądać, bo sama jestem maniaczką książek. :) Przeczytałam i obejrzałam "Piękne istoty" - i co dziwne, film bardziej mi się spodobał niż książka.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło za każdy komentarz. Jednakże namolnego spamu nikt nie lubi, podobnie zresztą jak "hejtingu". Jeśli chcesz kogoś poobrażać to radzę użycie tego fajnego krzyżyka w prawym górnym rogu. Komentarze tylko spamujące lub obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...