Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 września 2015

Konkurs - wyniki!!!

Tak jak obiecałam, dzisiaj podzielę się z Wami wynikami rocznicowego konkursu. Bardzo dziękuję tej garstce, która sprawiła mi przyjemność i wzięła w nim udział. :* Niestety nie mogę wszystkich obdarować książkowymi nagrodami, a szkoda. ;(

Z "Dziećmi Gniewu" nie miałam problemu, skoro tylko Karolina (Tanayah czyta) chciała je przygarnąć. Swoje zrobiła też łypiąca na mnie z półki "Kasacja", której jeszcze nie przeczytałam. Oj, szedł od strony biblioteczki chłód i mróz. :D

Z "Co nas nie zabije" sytuacja wyglądała ciut inaczej. Tutaj musiałam przeczytać, przemyśleć, zamknąć oczy i dać się porwać. Dokonał tego Przemysł, umm znaczy się Blanka (Stalowa Magnolia), która o nim wspomniała. Cherezińską mam w planach już od jakiegoś czasu i poczułam się przekonana jeszcze bardziej. Jednak z tylko mi wiadomych powodów to właśnie pan P. przeważył szalę. ;D

Zwyciężczyniom gratuluję! :D :*

Jednak to jeszcze nie koniec! ;)

Wszyscy są wygrani. Marto, Bookowinko niestety nie mam dla Was książek, ale chciałabym byście też się ze mną skontaktowały i wybrały sobie kolor zakładki. Jeśli byłybyście nimi zainteresowane. :D
 
Tak więc uczestniczki konkursu proszę o kontakt z danymi adresowymi i numerem koloru zakładek na:

czytampodrugiejstronielustra@interia.pl 


Tamto zdjęcie było słabe, więc wrzucam je jeszcze raz. Tym razem udało mi się to lepiej telefonem złapać.


IMG_20150919_132245

No i jeszcze raz DZIĘKUJĘ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło za każdy komentarz. Jednakże namolnego spamu nikt nie lubi, podobnie zresztą jak "hejtingu". Jeśli chcesz kogoś poobrażać to radzę użycie tego fajnego krzyżyka w prawym górnym rogu. Komentarze tylko spamujące lub obraźliwe będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...